Verzending Policy

Vraag: Wordt het artikel gratis verzonden?

A: Gratis expresverzending wordt aangeboden door Adeltech.nl . LET OP U kunt extra verzendkosten in rekening brengen als het adres afgelegen is (tegen marktconforme tarieven).

Vraag: Hoe lang duurt de levering meestal?

A: Het product wordt binnen 1 werkdag na aankoop verzonden en de levering duurt ongeveer 1-3 werkdagen.

POSTNL-tracking: https://jouw.postnl.nl/#!/

Vraag: Naar welke landen verzenden jullie?

A: Wij verzenden naar de volgende landen: België, Nederland.

V: Hoe wordt mijn product verzonden?

A: We gebruiken POSTNL diensten om een snelle, veilige levering te garanderen.

V: Ik heb meer dan één artikel besteld. Worden ze allemaal tegelijk bezorgd?

A: Als alle artikelen op dezelfde dag worden gekocht, doen we ons best om ervoor te zorgen dat ze allemaal op hetzelfde moment worden bezorgd. Producten die op verschillende dagen worden gekocht, hebben een kleinere kans om samen te worden geleverd.

V: Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat het product al is verzonden?

A: Helaas kunnen we de verzendinformatie niet wijzigen zodra het product onderweg is.

V: Wat moet ik doen als ik een product heb ontvangen dat afwijkt van wat ik heb besteld?

A: Neem contact op met de klantenservice via info@adeltech.nl

V: Wat moet ik doen als ik een product heb ontvangen dat afwijkt van wat ik heb besteld?

A: Stuur ons onmiddellijk een e-mail met uw bestel-ID-nummer en foto’s van het verzendlabel, van het SKU-modelnummer op de achterkant van de productdoos en van het product in de doos. Stuur alle foto’s naar info@adeltech.nl

V: Ik heb niet alle producten ontvangen die ik heb besteld. Wat moet ik doen?

A: Stuur ons onmiddellijk een e-mail met uw bestel-ID-nummer en foto’s van het verzendlabel, van het SKU-modelnummer op de achterkant van de productdoos en van alle producten die u heeft ontvangen. Stuur alle foto’s naar info@adeltech.nl.


Back to top